Wczytuję dane...

Polityka a media w Polsce w XX i XXI wieku

Produkt dostępny!
19,07 PLN
Cena rynkowa: 35.00 PLN
Oczywisty związek mediów z polityką – chociaż istnieje od dawna – nie znalazł tak szerokiego odzwierciedlenia w literaturze przedmiotu, na jakie zasługuje. W przedstawionym tomie przyjrzano się temu powiązaniu z różnych perspektyw badawczych, gdyż autorami artykułów są przedstawiciele wielu dyscyplin nauki. Książka ma zatem charakter interdyscyplinarny. Autorzy starali się udzielić odpowiedzi m.in. na następujące pytania: jak doszło do dyskusji nad stworzeniem nowej organizacji dziennikarskiej? Jakie były związki wybranych tytułów prasowych z polityką w różnych okresach historycznych? Jak dalece cenzura ingerowała w twórczość autorską i pracę wydawców? Publikacja dowodzi, że współdziałanie badawcze naukowców o odmiennych poglądach oraz stosujących inne metody badawcze może doprowadzić do wspólnych konkluzji. Istotną kwestię w poszczególnych rozdziałach stanowi problematyka łącząca się z dynamicznym rozwojem mediów oraz zauważalny wzrost ich znaczenia w życiu społecznym.

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    ipn

Azymut

  • Autor: 

  • ISBN: 

    9788382297010

  • Objętość: 

    296

  • Oprawa: 

    Twarda

  • Rok wydania: 

    2023

  • Tematyka: 

    Historia Archeologia

  • Wydanie: 

    1