Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych
Monografia zawiera teksty naukowców i praktyków dotyczące takich zagadnień, jak:
• ryzyko reputacyjne instytucji finansowych i jego mitygacja,
• reputacja FinTech ,
• audyt reputacyjny w instytucjach finansowych,
• standardy ochrony, świadomość i edukacja konsumenta na rynku finansowym,
• działania społeczne banków w Polsce i ich ocena,
• konflikt między działalnością doradców i instytucji finansowych,
• odpowiedzialna i etyczna sprzedaż produktów finansowych.
Problematyka poruszana w monografii jest aktualna i ważna, szczególnie wobec obserwowanych nie tylko na polskim rynku praktyk sprzedażowych społecznie nieodpowiedzialnych (misselling). Monografia jest adresowana do pracowników naukowych, studentów uczelni kierunków ekonomicznych i społecznych, pracowników oraz zarządzających instytucjami finansowymi, a także ich klientów.
Szczegóły
-
Format:
16.5x23.5cm
-
ISBN:
9788381022743
-
Objętość:
260
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2019
-
Tematyka:
Ekonomia Biznes
-
Wydanie:
1