Specjalne potrzeby edukacyjne w praktyce pedagogicznej Wybrane obszary i rozwiązania
dr hab. Izabela Bieńkowska, prof. PŚ
Struktura pracy jest logiczna i dobrze przemyślana. Autorki w rozdziałach, w których omawiają specjalne potrzeby edukacyjne, zachowały pewien schemat prezentacji treści. Mianowicie wychodzą od omawianego pojęcia, dokonują analizy symptomów specyficznych, ale także wtórnych czy błędnie utożsamianych z danym zaburzeniem, następnie diagnozują, by wreszcie przedstawić system wsparcia i kwestie dostosowania wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości uczniów. Dzięki takiemu uporządkowaniu Autorkom udało się ukazać nie tylko specyficzny i zarazem interdyscyplinarny charakter przedmiotu swych dociekań, ale także szereg zawiłości i praktycznych wyzwań z nim związanych.
dr hab. Aleksandra Tłuściak-Deliowska, prof. APS
Szczegóły
-
Autor:
Gardian-Miałkowska Renata, Weremczuk Ewa, Przybysz-Zaremba Małgorzata
-
Format:
16.0x22.5cm
-
ISBN:
9788381803021
-
Objętość:
227
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2020
-
Tematyka:
Edukacja