Wczytuję dane...

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Produkt dostępny!
44,12 PLN
Cena rynkowa: 55.00 PLN
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    cedewu

Szczegóły

  • Autor: 

    Opolski Krzysztof, Dykowska Grażyna, Możdżonek Monika

  • Format: 

    16.2x23.2cm

  • ISBN: 

    9788381025119

  • Objętość: 

    244

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2021

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • Wydanie: 

    4

Polecamy również