Wczytuję dane...

Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji

Produkt dostępny!
36,23 PLN
Cena rynkowa: 42.00 PLN
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.

Dane techniczne

Szczegóły

  • Autor: 

    Waszkiewicz-Raviv Alicja

  • Format: 

    17.0x24.0cm

  • ISBN: 

    9788323548126

  • Objętość: 

    227

  • Oprawa: 

    Miękka ze skrzydełkami

  • Rok wydania: 

    2021

  • Tematyka: 

    Psychologia