Wczytuję dane...

Menedżeryzm, strategie, zarządzanie

Produkt dostępny!
11,95 PLN
Cena rynkowa: 15.75 PLN
Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych szkół zarządzania, marketingu i biznesu oraz praktyków zainteresowanych pełniejszą wiedzą o zarządzaniu.
Jego tematyka została ujęta w trzech częściach. 1. Menedżeryzm - historia i syntetyczna charakterystyka zarządzania w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. 2. Strategie - powstanie, rozwój, modele. 2. Zarządzania - struktury organizacji przyszłości, kontrola strategiczna, konkurujące koncepcje.

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    Key Text

Szczegóły

  • Autor: 

    Gliński Bohdan, Kuc Bolesław Rafał, Fołtyn Hanna

  • Format: 

    16.5x24.0cm

  • ISBN: 

    9788387251673

  • Objętość: 

    302

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2000

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

Polecamy również