Bariery internacjonalizacji przedsiębiorstwa
Tematem książki są ograniczenia, bariery oraz przeszkody wewnętrzne i zewnętrzne, przed jakimi staje przedsiębiorstwo w procesie umiędzynarodowienia działalności. Autorzy przedstawiają je w szerokim kontekście, a jednocześnie zwracają uwagę na wszechstronność i złożoność ich istoty. W procesie tym postrzegają szanse rozwojowe polskich przedsiębiorstw, ale również podkreślają zagrożenia i problemy, jakie niesie internacjonalizacja, przede wszystkim zaś bezrobocie, zagrożenia ekologiczne oraz konflikty kulturowe. Autorzy rozważają możliwości ich pokonywania istniejące w sferze zarządzania, dając wiele przykładów rozwiązań z praktyki gospodarczej krajów wysoko rozwiniętych, a także sprawnie działających firm międzynarodowych z udziałem kapitału polskiego na naszym rynku. Książka skłania do refleksji i dyskusji nad pokonywaniem barier na drodze do umiędzynarodowienia, które staje się wspólną sprawą nie tylko przedsiębiorców, menedżerów oraz naukowców, ale także studentów - przyszłych "agentów zmian" naszej rzeczywistości gospodarczej.
Szczegóły
-
Format:
16.0x24.0cm
-
ISBN:
9788387251154
-
Objętość:
264
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
1997
-
Tematyka:
Ekonomia Biznes