Wczytuję dane...

Bariery internacjonalizacji przedsiębiorstwa

Produkt dostępny!
9,56 PLN
Cena rynkowa: 12.60 PLN
Tematem książki są ograniczenia, bariery oraz przeszkody wewnętrzne i zewnętrzne, przed jakimi staje przedsiębiorstwo w procesie umiędzynarodowienia działalności. Autorzy przedstawiają je w szerokim kontekście, a jednocześnie zwracają uwagę na wszechstronność i złożoność ich istoty. W procesie tym postrzegają szanse rozwojowe polskich przedsiębiorstw, ale również podkreślają zagrożenia i problemy, jakie niesie internacjonalizacja, przede wszystkim zaś bezrobocie, zagrożenia ekologiczne oraz konflikty kulturowe. Autorzy rozważają możliwości ich pokonywania istniejące w sferze zarządzania, dając wiele przykładów rozwiązań z praktyki gospodarczej krajów wysoko rozwiniętych, a także sprawnie działających firm międzynarodowych z udziałem kapitału polskiego na naszym rynku. Książka skłania do refleksji i dyskusji nad pokonywaniem barier na drodze do umiędzynarodowienia, które staje się wspólną sprawą nie tylko przedsiębiorców, menedżerów oraz naukowców, ale także studentów - przyszłych "agentów zmian" naszej rzeczywistości gospodarczej.

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    Key Text

Szczegóły

  • Format: 

    16.0x24.0cm

  • ISBN: 

    9788387251154

  • Objętość: 

    264

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    1997

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes