Człowiek w organizacji Zaufanie przywództwo zaangażowanie satysfakcja
Skierowana jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla na co dzień kreujących i zarządzających relacjami międzyludzkimi, a także pracowników naukowych i studentów, zgłębiających takie dziedziny wiedzy, jak: nauki o zarządzaniu, zarządzanie zasobami ludzkimi, czy też socjologia organizacji.
Książka zalecana jest jako podręcznik akademicki na kierunkach: zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi czy socjologia, będzie przydatnym źródłem wiedzy dla prowadzących lub uczęszczających na zajęcia dydaktyczne z zakresu nauk o organizacji, zachowań organizacyjnych, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania wiedzą, zarządzania kapitałem ludzkim i intelektualnym, zarządzania zaufaniem, zarządzania usługami oraz zarządzania relacjami z klientem.
Szczegóły
-
Format:
16.5x23.5cm
-
ISBN:
9788381024761
-
Objętość:
184
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2021
-
Tematyka:
Ekonomia Biznes
-
Wydanie:
2