Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu Zeszyt 5 Analiza i synteza wzrokowa Materiał atematyczny
X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Arson
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Zeszyty ćwiczeń z serii " Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są przeznaczone dla dzieci:
- zagrożonych dysleksją
- ze skrzyżowaną lateralizacją
- z trudnościami w nauce języka
Zadania zawarte w książeczce uczą linearnego, sekwencyjnego analizowania materiału atematycznego, precyzji posługiwania się dominującą ręką, rozwijają przede wszystkim mechanizmy lewopółkulowe, rozwijają koordynację wzrokowo- ruchową, przygotowują do nauki pisania, postrzegania kierunku zgodnym z kierunkiem czytania.
Dziecko ma za zadanie zamalować kwadrat, narysować kółko lub kreskę w kwadracie.
Ważne jest by dziecko analizowało wzór kwadrat po kwadracie, od strony lewej do prawej, rozpoczynając od górnej linii, przechodząc do następnej, zgodnie
z kierunkiem czytania.
Dziecko powinno:
- zamalować kwadrat kreskami pionowymi
- rysować kółko kreśląc linię w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara
- rysować kreski od górnego rogu kwadratu
Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową.
Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej.
Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole.
- zagrożonych dysleksją
- ze skrzyżowaną lateralizacją
- z trudnościami w nauce języka
Zadania zawarte w książeczce uczą linearnego, sekwencyjnego analizowania materiału atematycznego, precyzji posługiwania się dominującą ręką, rozwijają przede wszystkim mechanizmy lewopółkulowe, rozwijają koordynację wzrokowo- ruchową, przygotowują do nauki pisania, postrzegania kierunku zgodnym z kierunkiem czytania.
Dziecko ma za zadanie zamalować kwadrat, narysować kółko lub kreskę w kwadracie.
Ważne jest by dziecko analizowało wzór kwadrat po kwadracie, od strony lewej do prawej, rozpoczynając od górnej linii, przechodząc do następnej, zgodnie
z kierunkiem czytania.
Dziecko powinno:
- zamalować kwadrat kreskami pionowymi
- rysować kółko kreśląc linię w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara
- rysować kreski od górnego rogu kwadratu
Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową.
Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej.
Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole.
Polecamy również
27,05
PLN
Cena rynkowa: 28.00 PLN
Dlaczego TAK? Spostrzeganie wzrokowe Wzory i symbole 2
27,05
PLN
Cena rynkowa: 28.00 PLN
Czarne czy białe Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się
62,78
PLN
Cena rynkowa: 64.99 PLN
Szeregi i relacje Megazestaw 300 elementów
62,78
PLN
Cena rynkowa: 64.99 PLN
Sylaby i rzeczowniki 1 + CD
27,05
PLN
Cena rynkowa: 28.00 PLN