Między cyfrowymi tubylcami a imigrantami retoryka polskiej blogosfery
Blog/vlog o tematyce lifestyle'owej jako jeden z najpopularniejszych e-gatunków wywiera znaczący wpływ na współczesne pokolenia, kreując zachowania, normy i wybory konsumenckie. Książka zawiera szczegółową analizę wyselekcjonowanych blogów i videoblogów. Przedmiotem zainteresowań autorki są opis, analiza oraz kontekstualna interpretacja treści tworzonych przez producentki wywodzące się z dwóch opozycyjnych grup społecznych, nazwanych digital natives i digital immigrants.
Analizując aktywność przedstawicielek obu tych grup oraz na podstawie przeprowadzonych wywiadów, Autorka:
• ustala ich pozycję w Sieci oraz sprawdza, czy istnieją różnice komunikacyjne pomiędzy nimi
• zastanawia się nad swoistością realizowanych przez nie produkcji
• podejmuje dyskusję nt. stereotypów w postrzeganiu wyglądu kobiet
• szuka odpowiedzi na pytanie o potrzeby życiowe, jakie próbują zaspokoić swoją działalnością producentki owych treści
• bada, na ile potencjał aktywności w Sieci przedstawicielek obu grup może być przekuty w kapitał ekonomiczny i symboliczny
• podejmuje tematykę potencjału tworzenia wirtualnych wspólnot przez blogerki/vlogerki
• sprawdza, czy sposoby komunikacyjne blogerek oraz tematyka wpisów uległy zmianie ze względu na pandemię oraz współczesną sytuację społeczno-kulturową.
Analizując aktywność przedstawicielek obu tych grup oraz na podstawie przeprowadzonych wywiadów, Autorka:
• ustala ich pozycję w Sieci oraz sprawdza, czy istnieją różnice komunikacyjne pomiędzy nimi
• zastanawia się nad swoistością realizowanych przez nie produkcji
• podejmuje dyskusję nt. stereotypów w postrzeganiu wyglądu kobiet
• szuka odpowiedzi na pytanie o potrzeby życiowe, jakie próbują zaspokoić swoją działalnością producentki owych treści
• bada, na ile potencjał aktywności w Sieci przedstawicielek obu grup może być przekuty w kapitał ekonomiczny i symboliczny
• podejmuje tematykę potencjału tworzenia wirtualnych wspólnot przez blogerki/vlogerki
• sprawdza, czy sposoby komunikacyjne blogerek oraz tematyka wpisów uległy zmianie ze względu na pandemię oraz współczesną sytuację społeczno-kulturową.
Szczegóły
-
Autor:
Bulaszewska Małgorzata
-
ISBN:
9788381024495
-
Objętość:
390
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2021
-
Tematyka:
Ekonomia Biznes
Polecamy również
52,14
PLN
Cena rynkowa: 60.00 PLN
Kultura jakości, doskonałości i bezpieczeństwa w organizacji
56,15
PLN
Cena rynkowa: 70.00 PLN
Różnice kulturowe w biznesie
52,14
PLN
Cena rynkowa: 65.00 PLN
Systemy informacyjne i zarządzanie wiedzą
36,09
PLN
Cena rynkowa: 45.00 PLN
Ubezpieczenie w finansowaniu skutków ryzyka start-upów
72,20
PLN
Cena rynkowa: 90.00 PLN