The Role and Tasks of the Psychologist in a Contemporary School
Rola i zadania psychologa we współczesnej szkole
Książka prezentuje autorski model pracy psychologa w szkole, który zakłada, że praca psychologa w szkole powinna obejmować monitoring procesu wychowawczego i edukacyjnego dokonującego się w szkole, a następnie szeroko zakrojone działania promocyjne, profilaktykę i – w przypadku zaistnienia problemów – interwencję. Model pozwala na całościowe ujęcie aktywności psychologa w środowisku szkolnym, w tym na zaplanowanie i sprawdzenie skuteczności podejmowanych przez niego działań, które zostały opisane z odwołaniem się do realiów szkolnych.
******
The book presents the authorial model of the psychologist's work at school which assumes that this work should include monitoring of the educational process taking place at school, followed by extensive promotional activities, prevention and, in the event of problems, intervention. The model allows holistic approaches to the psychologist's activity in the school environment, including planning and checking the effectiveness of his/her actions, which were described with reference to school realities.
Książka prezentuje autorski model pracy psychologa w szkole, który zakłada, że praca psychologa w szkole powinna obejmować monitoring procesu wychowawczego i edukacyjnego dokonującego się w szkole, a następnie szeroko zakrojone działania promocyjne, profilaktykę i – w przypadku zaistnienia problemów – interwencję. Model pozwala na całościowe ujęcie aktywności psychologa w środowisku szkolnym, w tym na zaplanowanie i sprawdzenie skuteczności podejmowanych przez niego działań, które zostały opisane z odwołaniem się do realiów szkolnych.
******
The book presents the authorial model of the psychologist's work at school which assumes that this work should include monitoring of the educational process taking place at school, followed by extensive promotional activities, prevention and, in the event of problems, intervention. The model allows holistic approaches to the psychologist's activity in the school environment, including planning and checking the effectiveness of his/her actions, which were described with reference to school realities.
Szczegóły
-
Format:
17.0x24.0cm
-
ISBN:
9788323551348
-
Objętość:
268
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2021
-
Tematyka:
Psychologia
-
Wydanie:
1
Polecamy również
35,37
PLN
Cena rynkowa: 41.00 PLN
Kompetencje nauczyciela polonisty we współczesnej szkole. Między schematyzmem a kreatywnością
36,23
PLN
Cena rynkowa: 42.00 PLN
Miłość a pedagogika
35,37
PLN
Cena rynkowa: 41.00 PLN
Kwartalnik Pedagogiczny 2020/1
17,26
PLN
Cena rynkowa: 20.00 PLN
Kwartalnik Pedagogiczny 3/2021
17,25
PLN
Cena rynkowa: 20.00 PLN