Cyfrowy tubylec w szkole diagnozy i otwarcia Tom IV
Czwarty tom z serii Cyfrowy tubylec w szkole –diagnozy i otwarcia stanowi kontynuację namysłu nad edukacją w kontekście zmediatyzowanej kultury współczesnej implikowanej rozwojem nowoczesnych technologii.
Autorzy tekstów podejmują tropy badawcze i dokonują analiz, wyłaniając wyzwania stojące przed edukacją w dobie nowoczesnych technologii, edukacją "dotkniętą" pandemią, wreszcie edukacją - jak się wydaje - stojącą w obliczu obligatoryjnych zmian paradygmatu kształcenia.
Wyrażamy nadzieję, że czwarty tom o cyfrowym tubylcu przyniesie Czytelnikom kolejne interesujące diagnozy rzeczywistości pedagogicznej i zainicjuje nowe otwarcia na problematykę mediatyzacji edukacji.
Fragment Wstępu
Autorzy tekstów podejmują tropy badawcze i dokonują analiz, wyłaniając wyzwania stojące przed edukacją w dobie nowoczesnych technologii, edukacją "dotkniętą" pandemią, wreszcie edukacją - jak się wydaje - stojącą w obliczu obligatoryjnych zmian paradygmatu kształcenia.
Wyrażamy nadzieję, że czwarty tom o cyfrowym tubylcu przyniesie Czytelnikom kolejne interesujące diagnozy rzeczywistości pedagogicznej i zainicjuje nowe otwarcia na problematykę mediatyzacji edukacji.
Fragment Wstępu
Szczegóły
-
Format:
16.0x23.0cm
-
ISBN:
9788381805582
-
Objętość:
274
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2022
-
Tematyka:
Pedagogika Oświata Szkolnictwo
Polecamy również
[Nie]moc dialogu
36,07
PLN
Cena rynkowa: 39.20 PLN
Nauczanie i uczenie się w przestrzeni mediów wirtualnych. Rzeczywistość wirtualna w edukacji wczesnoszkolnej
64,40
PLN
Cena rynkowa: 70.00 PLN
Neuroedukacja jako strategia pracy z uczniem doświadczającym niepowodzeń szkolnych
28,35
PLN
Cena rynkowa: 30.80 PLN