1,6 dm3 typu ADP, AHL, ARM i ANA (101 KM),
1,8 dm3 typu ADR, APT i ARG (125KM),
1,8 T dm3 turbo typu AEB, APU, ANB i AWT (150 KM),
2,4 dm3 typu AGA, ALF, APS, ARJ i AML (165 KM),
2,6 dm3 typu ABC (150 KM),
2,7 dm3 typu AGB i AZB (265 KM),
2,8 dm3 typu AAH (174 KM),
2,8 dm3 30V typu ACK, ALG, APR i AQD (193KM),
jak również w silniki wysokoprężne
1,9 dm3 TDI typu AFF (75 KM),
1,9 dm3 TDI typu 1Z, AHU i AHH (90 KM),
1,9 dm3 TDI typu AFN i AVG (110 KM),
1,9 dm3 TDI-PD typu AJM i ATJ (115 KM),
2,5 dm3 TDI (150 KM)
z mechanicznymi i automatycznymi skrzynkami przekładniowymi.
Podano m.in. plan obsługi, dokładny opis czynności obsługowych i naprawczych możliwych do wykonania we własnym zakresie przez użytkownika oraz schematy instalacji elektrycznej.
Szczegóły
-
Autor:
Etzold Hans-Rudiger
-
Format:
19.5x24.6cm
-
ISBN:
9788320615630
-
Objętość:
388
-
Oprawa:
Kartonowa Foliowana
-
Rok wydania:
2018
-
Tematyka:
Samochody Motoryzacja
-
Wydanie:
2