Człowiek wobec wyzwań i dylematów współczesności
X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Scholar
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Artykuły zamieszczone w tej części książki zawieraj ą refleksje teoretyczne oraz wyniki badań oparte na założeniach decyzyjnych modeli racjonalnych wyborów. Pierwsze trzy teksty to prace teoretyczne, opisujące modele racjonalnego wnioskowania i zwracające szczególną uwagę na dokonywane przez ludzi wybory, które - z niejednego punktu widzenia - są sprzeczne z postulatami racjonalności. Prace prezentuj ą teorie alternatywne, tworzone przez psychologów i ekonomistów, bazujące na pojęciu racjonalności ograniczonej, społecznej i ekologicznej.
W pozostałych tekstach części pierwszej autorzy relacjonują wyniki badań nad przedsiębiorczością, mechanizmami podejmowania i realizowania działań zawodowych w środowisku pracy, uwarunkowaniami efektywności pracy oraz osiąganiem sukcesów przez polskich przedsiębiorców w dobie transformacji ustrojowej i glo-balizacji. Równocześnie podejmują dyskusję nad zmianami w warunkach zaspokajania potrzeb przez polskich konsumentów w tym okresie, a także nad zmianami poziomu życia społecznego (cechującego się teraz większą otwartością) oraz sposobów komunikacji międzyludzkiej.
W pozostałych tekstach części pierwszej autorzy relacjonują wyniki badań nad przedsiębiorczością, mechanizmami podejmowania i realizowania działań zawodowych w środowisku pracy, uwarunkowaniami efektywności pracy oraz osiąganiem sukcesów przez polskich przedsiębiorców w dobie transformacji ustrojowej i glo-balizacji. Równocześnie podejmują dyskusję nad zmianami w warunkach zaspokajania potrzeb przez polskich konsumentów w tym okresie, a także nad zmianami poziomu życia społecznego (cechującego się teraz większą otwartością) oraz sposobów komunikacji międzyludzkiej.
Szczegóły
-
Format:
16.2x24.1cm
-
ISBN:
8373832114
-
Objętość:
362
-
Oprawa:
Twarda
-
Rok wydania:
2006
-
Tematyka:
Socjologia
-
Wydanie:
1
Polecamy również
31,88
PLN
Cena rynkowa: 42.00 PLN
Na ulicy i przy urnie.
7,58
PLN
Cena rynkowa: 10.00 PLN
My Portret psychologiczno-społeczny Polaków z polityką w tle
7,58
PLN
Cena rynkowa: 10.00 PLN
Pomiędzy traumą wojny a codziennością
23,91
PLN
Cena rynkowa: 31.50 PLN
Marginalizacja - ujęcie wielowymiarowe
23,91
PLN
Cena rynkowa: 31.50 PLN