Wczytuję dane...

Marketing terytorialny

Produkt dostępny!
38,27 PLN
Cena rynkowa: 52.00 PLN
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    edu-Libri

Szczegóły

  • Format: 

    16.0x23.0cm

  • ISBN: 

    9788363804749

  • Objętość: 

    196

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2021

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

Polecamy również