Marketing terytorialny
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.
Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
Szczegóły
-
Format:
16.0x23.0cm
-
ISBN:
9788363804749
-
Objętość:
196
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2021
-
Tematyka:
Ekonomia Biznes
Polecamy również
37,19
PLN
Cena rynkowa: 49.00 PLN
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
15,23
PLN
Cena rynkowa: 45.00 PLN
Program lojalnościowy
18,51
PLN
Cena rynkowa: 40.00 PLN