Wczytuję dane...

Reklama wczoraj i dziś

Produkt dostępny!
31,75 PLN
Cena rynkowa: 40.00 PLN
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    difin

Szczegóły

  • Autor: 

    Barska Anetta, Michałowska Mariola, Śnihur Janusz

  • Format: 

    16.0x23.0cm

  • ISBN: 

    9788379309085

  • Objętość: 

    187

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2016

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

Polecamy również