Wczytuję dane...

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

PWE
Produkt dostępny!
48,05 PLN
Cena rynkowa: 59.90 PLN
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.


Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    PWE

Szczegóły

  • Autor: 

    Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria

  • Format: 

    16.2x23.7cm

  • ISBN: 

    9788320822595

  • Objętość: 

    240

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2021

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • Wydanie: 

    5

Polecamy również