Wczytuję dane...

Psychologia starzenia się i strategie dobrego życia

Produkt dostępny!
35,71 PLN
Cena rynkowa: 45.00 PLN
Starość i starzenie się społeczeństw staje się stopniowo coraz lepiej rozpoznanym problemem. Wyzwaniem pozostaje zdiagnozowanie, na ile starość można uczynić produktem i to rentownym. Autorki określają zakres, w jakim seniorzy wpisują się w najnowsze strategie marketingowe na rynku, w jakim zakresie ich zasoby stają się doceniane na rynku pracy (międzygeneracyjny mentoring) i jak oni sami rewolucjonizują technologię (telesenior).

Bezsprzecznym atutem książki jest wpisanie się w najnowsze trendy badań społecznych dotykające aktualnych rewolucji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z nakierowaniem na mentoring międzygeneracyjny oraz żywo dyskutowaną dehumanizację medycyny w kierunku teleusług jako sposobów na redukcję kosztów starzenia się globalnego społeczeństwa.

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    difin

Szczegóły

  • Autor: 

    Błachnio Aleksandra, Kuryś-Szyncel Karolina, Martynowicz Emilia, Molesztak Aldona

  • Format: 

    16.0x23.0cm

  • ISBN: 

    9788380854895

  • Objętość: 

    198

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2020

  • Tematyka: 

    Psychologia

Polecamy również