Relacje jako kapitał organizacji
W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej.
Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.
Szczegóły
-
Autor:
Moczydłowska Joanna M., Korombel Anna, Bitkowska Agnieszka
-
Format:
16.0x23.0cm
-
ISBN:
9788380855441
-
Objętość:
137
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2017
-
Tematyka:
Ekonomia Biznes