Wczytuję dane...

Relacje jako kapitał organizacji

Produkt dostępny!
31,75 PLN
Cena rynkowa: 40.00 PLN
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji.

W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej.

Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    difin

Szczegóły

  • Autor: 

    Moczydłowska Joanna M., Korombel Anna, Bitkowska Agnieszka

  • Format: 

    16.0x23.0cm

  • ISBN: 

    9788380855441

  • Objętość: 

    137

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2017

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

Polecamy również