Business English komplet 5 kursów (poziom średni B1-B2)
Business English to seria kursów profesjonalnego języka angielskiego, przybliżających pojęcia i wyrażenia niezbędne do skutecznej komunikacji biznesowej. Zestaw zawiera kursy związane z takimi obszarami życia zawodowego jak: zakładanie oraz prowadzenie własnej firmy, zarządzanie, reklama i marketing, codzienna komunikacja biznesowa, a także negocjacje i prezentacje.
Do Twojej dyspozycji oddajemy podręczniki do nauki około 1 500 nowych słów i zwrotów biznesowych, zawierające: teksty i dialogi, ćwiczenia z kluczem, słownik, zadania przygotowujące do egzaminów biznesowych Cambridge i telc oraz komentarze językowe i kulturowe, uzupełnione o:
+ kursy multimedialne do nauki wszystkich treści z podręczników, w których znajdziesz ponad 3 200 różnorodnych ćwiczeń, dostępne w aplikacjach SuperMemo.com dla systemów Android, iOS oraz Windows PC
+ 34 filmy ze scenami z dialogami z kursów
+ nagrania MP3, prawie 5 godzin nagrań w wykonaniu brytyjskich lektorów, do osłuchiwania się ze słownictwem i wymową, np. podczas spaceru, jazdy samochodem lub ćwiczeń.*
Tematy przewodnie w podręcznikach i kursach multimedialnych to:
I. Business English – Starting a company
+ zakładanie własnej firmy (rozdział: Launching a company)
+ rodzaje przedsiębiorstw (rozdział: Types of companies)
+ poszukiwanie pracy i pracowników (rozdział: Job advertisement)
+ pisanie CV i listu motywacyjnego w języku angielskim (rozdział: Cover letter and CV)
+ rozmowa kwalifikacyjna (rozdział: Job interview)
+ praca w biurze (rozdział: In the Office)
II. Business English – Management
+ rodzaje zatrudnienia (rozdział: Types of employment)
+ tworzenie zespołu (rozdział: Team building)
+ struktura organizacyjna przedsiębiorstwa (rozdział: Company structure)
+ zatrudnianie i zwalnianie pracowników (rozdział: Quitting a job, getting fired)
+ opracowywanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa (rozdział: Company development)
+ zarządzanie finansami przedsiębiorstwa (rozdział: Financials)
III. Business English – Marketing and advertising
+ zagadnienia promocji i reklamy (rozdział: Newspaper ads, outdoor advertising)
+ reklama telewizyjna i elektroniczna (rozdział: TV and Internet ads)
+ handel elektroniczny (rozdział: E-commerce)
+ zarządzanie marką (rozdział: Building a brand)
+ zdobywanie i utrzymywanie klientów (rozdział: Winning customers)
+ zagadnienia dotyczące etyki w biznesie (rozdział: Business ethics)
IV. Business English – Business communication
+ prowadzenie korespondencji biznesowej (rozdział: Formal correspondence)
+ przyjmowanie skarg i korespondencja nieformalna (rozdział: Handling complaints / informal correspondence)
+ sporządzanie raportów i sprawozdań (rozdział: Memos and reports)
+ prowadzenie rozmów telefonicznych (rozdział: Telephone conversations)
+ uczestnictwo w spotkaniach biznesowych i konferencjach (rozdział: Meetings and conferences)
+ odbywanie podróży służbowych (rozdział: Business trips)
V. Business English – Negotiations and presentations
+ wystąpienia publiczne (rozdział: Giving a presentation, body language)
+ wyrażenia przydatne podczas publicznych prezentacji (rozdział: Presentations – useful phrases)
+ najczęściej stosowane techniki negocjacyjne (rozdział: Negotiations – styles and tactics)
+ porady dotyczące efektywnego wykorzystania technik negocjacyjnych (rozdział: Conducting negotiations)
+ obowiązujący sposób zachowania w sytuacjach biznesowych (rozdział: Business etiquette)
+ praca w przedsiębiorstwie wielonarodowościowym (rozdział: Multicultural companies).
* Kupując książki, otrzymujesz kod dostępu do ich rozszerzeń multimedialnych.
Szczegóły
-
Autor:
Warżała-Wojtasiak Magdalena, Wojtasiak Wojciech
-
Format:
13.9x19.8
-
ISBN:
9788379840977
-
Objętość:
610
-
Oprawa:
Pudełko kartonowe
-
Rok wydania:
2018
-
Tematyka:
Nauka języków