trzycylindrowe
1,2 HTP (typu BBM, CHFA i CGPB) o mocy 44 kW (60 KM)
1,2 HTP (typu BZG, CGPA i CJLB) o mocy 51 kW (70 KM)
i czterocylindrowe
1,2 TSI (typu CBZA) o mocy 63 kW (86 KM),
1,2 TSI (typu CBZB) o mocy 77 kW (105 KM),
1,4 16V (typu BXW i CGGB) o mocy 63 kW (86 KM),
1,4 TSI RS (typu CAVE i CTHE) o mocy 132 kW (180 KM),
1,6 16V (typu BTS i CFNA) o mocy 77 kW (105 KM),
oraz wysokoprężne
trzycylindrowe
1,2 TDI-CR (typu CFWA) o mocy 55 kW (75 KM),
1,4 TDI-PD (typu BNM) o mocy 51 kW (70 KM),
1,4 TDI-PD (typu BNV i BMS) o mocy 59 kW (80 KM)
i czterocylindrowe
1,6 TDI-CR (typu CAYA) o mocy 55 kW (75 KM),
1,6 TDI-CR (typu CAYB) o mocy 66 kW (90 KM),
1,6 TDI-CR (typu CAYC) o mocy 77 kW (105 KM),
1,9 TDI-PD (typu BLS i BSW) o mocy 77 kW (105 KM).
Podano m.in. plan obsługi, opis czynności obsługowych i naprawczych, możliwych do wykonania we własnym zakresie oraz schematy instalacji elektrycznej (Skoda Fabia II wg stanu na marzec 2010).
Szczegóły
-
Autor:
Etzold H. R.
-
Format:
29.4x17.9
-
ISBN:
9788320620047
-
Objętość:
340
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2018
-
Tematyka:
Technika