Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.
„Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów” to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
– oczarować klientów jakością obsługi,
– kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
– postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
– zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,
– radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
Performance Research Associates – od 40 lat prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości obsługi, lojalności klienta oraz tworzenia kultury skoncentrowanej na kliencie. Do klientów firmy należą m.in. PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Harley-Davidson, Glaxo-SmithKline, Motorola.
„Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów” to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
– oczarować klientów jakością obsługi,
– kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
– postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
– zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,
– radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
Performance Research Associates – od 40 lat prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości obsługi, lojalności klienta oraz tworzenia kultury skoncentrowanej na kliencie. Do klientów firmy należą m.in. PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Harley-Davidson, Glaxo-SmithKline, Motorola.
Szczegóły
-
ISBN:
9788363391959
-
Objętość:
216
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2021
-
Tematyka:
Ekonomia Biznes
Polecamy również
36,49
PLN
Cena rynkowa: 69.00 PLN
Komunikacja marketingowa
52,37
PLN
Cena rynkowa: 69.00 PLN
Alianse marketingowe
52,38
PLN
Cena rynkowa: 69.00 PLN
Mity marketingowe
52,38
PLN
Cena rynkowa: 69.00 PLN
Marketing sportu 2.0
37,19
PLN
Cena rynkowa: 49.00 PLN