Wczytuję dane...

Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

Czelej
Produkt dostępny!
40,19 PLN
Cena rynkowa: 48.00 PLN

Książka „Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego” jest skierowana do stomatologów zorientowanych na sukces.

Istotne treści: 

  • budowanie i utrzymanie relacji z klientem, komunikacja z klientem, ze szczególnym uwzględnieniem „małego pacjenta”
  • praktyczna wiedza, której nie uczą na studiach medycznych - wiedza z kluczowych obszarów biznesu, takich jak marketing, obsługa klienta i zarządzanie
  • sprawdzone metody działania,  wiele użytecznych wskazówek, propozycji gotowych rozwiązań i pomysłów.
 
Dzięki tej książce poznasz najskuteczniejsze techniki podtrzymywania dobrych relacji lekarz-pacjent i zdobędziesz praktyczne umiejętności interpretowania zachowań swoich pacjentów. Nauczysz się wykorzystywać efekt pierwszego wrażenia, skutecznie przekonywać pacjenta i pozostawić doskonałe ostatnie wrażenie, tak by wizyta pacjenta była pierwszą z wielu następnych.

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    godzin

  • Producent:

    Czelej

Sczegóły

  • Autor: 

    Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

  • Ilość stron: 

    198

  • Oprawa: 

    Twarda

Polecamy również