Wczytuję dane...

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

Produkt dostępny!
30,21 PLN
Cena rynkowa: 44.90 PLN
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, któ,re łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwró,t. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikató,w, któ,re sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:
Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    onepress

Szczegółowe dane

  • Autor: 

    Jabłoński Artur

  • Format: 

    14.0x21.0cm

  • ISBN: 

    9788328391826

  • Objętość: 

    168

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2022

  • Tematyka: 

    Poradniki

  • Wydanie: 

Polecamy również