Wczytuję dane...

Religia - media - popkultura

Produkt dostępny!
23,55 PLN
Cena rynkowa: 35.00 PLN
Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skłaniają do nowego przemyślenia tradycyjnych wyobrażeń o Bogu, religii i religijności. Dla autorów tej książki popkultura jest autentycznym źródłem teologii, locus theologicus – miejscem, w którym spotyka się Boga. Nie wahają się też stwierdzić, że Kościół instytucjonalny przespał przełom związany z przekształceniami mediów, a także ludzkiej mentalności i potrzeb – wciąż nazbyt często „przekazuje” lub „transmituje”, zamiast „komunikować”.

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    Więź

Szczegółowe dane

  • Autor: 

    Majewski Józef, Kokoszczyńska Marta

  • Format: 

    14.5x20.0cm

  • ISBN: 

    9788365424853

  • Objętość: 

    220

  • Oprawa: 

    Miękka ze skrzydełkami

  • Rok wydania: 

    2020

  • Tematyka: 

    Publicystyka Esej

  • Wydanie: