Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
Szczegółowe dane
-
Autor:
Szulc Magdalena
-
ISBN:
9788323240341
-
Objętość:
214
-
Oprawa:
Twarda
-
Rok wydania:
2022
-
Tematyka:
Kultura
-
Wydanie:
1
Polecamy również
36,97
PLN
Cena rynkowa: 47.00 PLN
(Post)kolonialne wytwarzanie Jamajki
28,33
PLN
Cena rynkowa: 36.00 PLN
Sen Antropologia, kultura, semiotyka
31,48
PLN
Cena rynkowa: 40.00 PLN
Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych
33,05
PLN
Cena rynkowa: 42.00 PLN