Dobro dziecka
Opracowanie stanowi interesujący i wartościowy materiał, inspirujący do rozwijania pedagogicznej refleksji nad dobrem dziecka i sposobami jego urzeczywistniania. Różnorodność tematów sprawia, że książka może mieć szerokie grono odbiorców wśród teoretyków i praktyków edukacji.
Dr hab. Danuta Opozda, prof. KUL
Prezentowana praca jest swego rodzaju debatą nad „dobrem dziecka”. Odsłania te najbardziej znaczące i kreatywne problemy życia, rozwoju i edukacji dzieci, ukazuje niezbędne warunki gwarantujące im pomyślne, ludzkie, bezpieczne dzieciństwo oraz analizuje wybrane aspekty „dobra dziecka”. Jest ważnym studium interdyscyplinarnym, w którym analizy pedagogiczne, socjologiczne i psychologiczne wyrażają wspólną troskę o przyszłość dziecka.
Książka stanowi istotny wkład w rozwój teorii i praktyki pedagogicznej i z pewnością przyczyni się do poszerzenia jej perspektywy badawczej. Formułowane interesujące wnioski mogą być z powodzeniem zastosowane w praktyce, a niektóre z nich mogą się stać sygnałem do poszukiwań nowych, lepszych rozwiązań. Sądzę, że ta wieloaspektowa praca dobrze wpisuje się w nurt nowej pedagogiki dziecka i wzbudzi zainteresowanie wielu pedagogów, studentów, rodziców, opiekunów oraz wychowawców.
Dr hab. Katarzyna Segiet, prof. UAM
Szczegółowe dane
-
Autor:
Włodek Elżbieta, Solak Zbigniew, Gurdak Tomasz
-
ISBN:
9788376143385
-
Objętość:
280
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2017
-
Tematyka:
Pedagogika Oświata Szkolnictwo
-
Wydanie: