Wczytuję dane...

Kreowanie marek kultury

Produkt dostępny!
43,55 PLN
Cena rynkowa: 49.00 PLN
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części.
Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre’em.

Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe).
Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    avalon

Szczegółowe dane

  • Autor: 

    Giza Andrzej

  • Format: 

    17.5x24.5cm

  • ISBN: 

    9788377305836

  • Objętość: 

    192

  • Oprawa: 

    Twarda

  • Rok wydania: 

    2022

  • Tematyka: 

    Kultura

  • Wydanie: 

    1