Nauka, zabawa i spotkania w bibliotece
i technologii informacyjnych zmieniły oblicze biblioteki. Nadal gromadzi ona,
przechowuje i udostępnia zbiory. Ale to nie wystarczy. Czytelnik ma obecnie inne
potrzeby, inaczej nabywa wiedzę i nie zawsze bezpośrednio w bibliotece. Sprawdź, jak zbudować ofertę, która byłaby atrakcyjna dla kolejnych pokoleń. Bajkoterapia, planszówki, konkursy, kody QR, sketchnoting, wolontariat – poznaj pomysły, które sprawdziły się w konkretnych bibliotekach. Od bibliotekarzy, którzy pracują zarówno w bibliotekach szkolnych, jak i publicznych dowiedz się:
• Jak postępować z trudnym czytelnikiem
• Dlaczego warto budować markę biblioteki
• Jak przyciągnąć do biblioteki najmłodsze dzieci, nastolatków, a jak licealistów i studentów
• Co nastolatkowie i studenci mówią o współczesnych polskich bibliotekach
• Co biblioteka powinna oferować seniorom
• Skąd wziąć pieniądze na zajęcia
• Jak zarządzać projektami
• Jak pisać skuteczne prośby o wsparcie finansowe
• Jak powinna wyglądać współpraca, gdy prywatne przedsiębiorstwo chce wspierać bibliotekę
Szczegółowe dane
-
Autor:
-
ISBN:
9788382765137
-
Objętość:
276
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2022
-
Tematyka:
Prawo Książki dla praktyków
-
Wydanie: