Wczytuję dane...

Turystyka zakupowa w miastach

Produkt dostępny!
81,72 PLN
Cena rynkowa: 95.00 PLN
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych oraz preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego. Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Patronat: Polska Rada Centrów Handlowych.

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    difin

Szczegółowe dane

  • Autor: 

    Paliś Beata

  • ISBN: 

    9788382700954

  • Objętość: 

    426

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2022

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • Wydanie: 

Polecamy również