Wczytuję dane...

Postawy zdystansowania i tolerancyjności a zasoby osobiste młodzieży słabowidzącej

Produkt dostępny!
28,64 PLN
Cena rynkowa: 35.70 PLN
Monografia podejmuje ważną i złożona problematykę psychospołecznego funkcjonowania osób słabowidzących. Praca wprowadza w niezbyt często podejmowane obszary rozważań dotyczących teorii i praktyki pedagogiki specjalnej. Kompleks podjętych w niej zagadnień uświadamia różnorodne określenia zależności pomiędzy posiadanymi postawami zdystansowania i tolerancyjności osób słabowidzących a ich zasobami osobistymi.

Jestem przekonana, że niniejsza publikacja będzie stanowić istotny wkład w rozwój współczesnych form wsparcia osób słabowidzących. Lektura książki może zainspirować i motywować pedagogów specjalnych do podejmowania twórczych, racjonalnych, przemyślanych działań praktycznych. Przewiduję, że zaznajomienie się Czytelników - studentów pedagogiki specjalnej, nauczycieli, terapeutów, rodziców - z poruszanymi w tym opracowaniu różnorodnymi aspektami funkcjonowania osób słabowidzących będzie miało duże znaczenie praktyczne w rozwiązywaniu konkretnych problemów w pracy terapeutycznej z tymi osobami oraz pozwoli na lepsze zrozumienie ich sytuacji życiowej i drogi rozwoju.
Z recenzji dr hab. Bernadety Szczupał, prof. APS

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    umcs

Szczegółowe dane

  • Autor: 

    Olejnik Urszula

  • Format: 

    17.0x24.0cm

  • ISBN: 

    9788322790809

  • Objętość: 

    254

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2018

  • Tematyka: 

    Pedagogika Oświata Szkolnictwo

  • Wydanie: 

Polecamy również