Wczytuję dane...

Wskaźniki marketingowe

Produkt dostępny!
84,61 PLN
Cena rynkowa: 109.00 PLN
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji.

Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca.
Prof. dr hab. Krzysztof Obłój
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Przesłanie tej książki jest mi szczególnie bliskie. W naukach o zarządzaniu trudno o rozwój użytecznych teorii bez umiejętności pomiaru rezultatów. Jeśli nie potrafimy mierzyć jakiegoś zjawiska, to prawdopodobnie nie rozumiemy go w pełni. Książka jest cennym podręcznikiem dla studentów zarządzania aspirujących do pracy w marketingu. Uczy nie tylko metod, ale i odpowiedzialności za nakłady na marketing. Powinna po nią sięgnąć również kadra kierownicza, gdyż podążając za sugestiami autorów, można zweryfikować politykę marketingu w przedsiębiorstwie.
Prof. Henryk Sterniczuk
University of New Brunswick, Kanada

Ta publikacja pojawia się w samą porę. Przypomina o tym, o czym wielu marketingowców, niestety, zapomniało. Mówi: zatrzymajcie się, skupcie i zbadajcie dokładnie, czy to, co robicie, przynosi jakieś efekty. Przypomina, że marketing tak jak wszystkie inne aspekty działalności firmy musi podlegać gruntownej ocenie. Książka ta to rzeczowe i praktyczne przedstawienie mierników marketingowych, których właściwe zastosowanie może dostarczyć niezwykle cennej wiedzy operacyjnej.
Barbara Pałdyna
Marketing Manager

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    nieoczywiste

Szczegółowe dane

  • Autor: 

  • ISBN: 

    9788366402843

  • Objętość: 

    672

  • Oprawa: 

    Twarda

  • Rok wydania: 

    2022

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • Wydanie: 

Polecamy również