Wczytuję dane...

Społeczny wizerunek wody do picia

Produkt dostępny!
23,91 PLN
Cena rynkowa: 31.50 PLN
Złożoność problemu wody pitnej sprawia, że jest on obecnie na świecie rozważany nie tylko przez fizyków, chemików, geografów, biologów czy klimatologów, lecz także przez ekonomistów, politologów czy – jak w tym przypadku, przez dwóch doświadczonych socjologów z UAM. Jakość wody do picia ma coraz większy wpływ na jakość życia ludzi i w szczególności na stan ich zdrowia, ale też staje się w naszej cywilizacji szczególną wartością społeczną i zajmuje coraz więcej miejsca w świadomości zbiorowej. Książka dobrze wpisuje się w mający w socjologii bogate i znakomite tradycje nurt stosowanych badań społecznych, podejmowanych z myślą o oczekiwanych, pożądanych i niezbędnych interwencjach publicznych, jakich dokonuje bądź powinna dokonywać władza – tak centralna, jak i lokalna, samorządowa.

prof. dr hab. Włodzimierz Anioł, Uniwersytet Warszawski

Przedstawione studium empiryczne jest szczególnie cenne ze względu na zakres prowadzonych badań podłużnych, obejmujących okres blisko dwudziestu lat. Dbałość o zachowanie w tak długim czasie porównywalności wyników zasługuje na szczególne uznanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę zmieniające się na przestrzeni lat środowisko, w którym były prowadzone badania, jak i zróżnicowane podejścia do badanego zjawiska oraz rozwój narzędzi badawczych.

dr hab. Paweł Chudziński, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    Scholar

Azymut

  • Autor: 

    Cichocki Ryszard, Wechta Przemysław

  • ISBN: 

    9788366849952

  • Objętość: 

    152

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2023

  • Tematyka: 

    Socjologia

  • Wydanie: 

Polecamy również