Wczytuję dane...

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Produkt dostępny!
56,15 PLN
Cena rynkowa: 70.00 PLN
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.
Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    cedewu

Azymut

  • Autor: 

    Dejnaka Agnieszka

  • Format: 

    16.5x23.5cm

  • ISBN: 

    9788381026758

  • Objętość: 

    202

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2023

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • Wydanie: