Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a konkurencyjność przedsiębiorstw
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.cedewu
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
W części empirycznej książki zaprezentowano wyniki badań dotyczące wpływu koncepcji CSR na konkurencyjność przedsiębiorstw. Badaniami objęto ekspertów oraz menedżerów dużych przedsiębiorstw i na podstawie uzyskanych opinii opracowano cztery modele konkurencyjności oraz sformułowano wskazówki praktyczne dla menedżerów.
Recenzowana monografia podejmuje tematykę, którą określić można jako iloczyn logiczny dwóch zagadnień będących w zainteresowaniu poznawczym dyscypliny nauk o zarządzaniu i jakości. Są to zagadnienia koncepcji i założeń odpowiedzialności społecznej i ich oddziaływania traktowanych jako elementu środowiska wewnętrznego przedsiębiorstw na konkurencyjność ich funkcjonowania [...]. Przyjęta w pracy konfiguracja świadczy o wiedzy i dobrej orientacji Autorki w zakresie tworzenia nowych, wyspecjalizowanych konfiguracji badawczych, mających na celu wspomaganie rozwiązania praktycznego problemu poprawy wyników przedsiębiorstwa, a zatem tworzenia warunków do jego rozwoju w oparciu o kształtowanie takiego czynnika, jakim jest społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Nastąpiło to poprzez zastosowanie ciekawej aparatury naukowo/badawczej, obejmującej krytyczną analizę literatury, jasny i szczegółowy opis postępowania metodycznego oraz użytych narzędzi badawczych, poprawny sposób pozyskania danych i ich obróbka przy pomocy właściwie dobranych narzędzi statystycznych [...].
Z recenzji prof. zw. dr. hab. Bogdana Nogalskiego, WSB w Gdańsku
Autorka w sposób wyczerpujący prezentuje poruszaną problematykę. Szczególnie mocno jest to widoczne w odniesieniu do koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa. Właściwie nie ma takiego aspektu CSR, który nie znalazłby miejsca na kartach monografii [...]. Logika prowadzonego w poszczególnych rozdziałach wywodu jest odpowiednia - poszczególne treści wynikają z siebie [...]. Odpowiednia metodyka, na której oparto pracę naukową stanowi podstawę do formułowania prawomocnych wniosków. Stanowi też świadectwo dojrzałości metodycznej autora danego dzieła naukowego.[...] Przyjęcie triangulacji badań jakościowych i ilościowych należy uznać za wyraz dobrego przygotowania metodycznego Autorki.
Z recenzji dr. hab. Mirosława Moroza, prof. UE we Wrocławiu
Azymut
-
Autor:
Wolak-Tuzimek Anna
-
Format:
16.5x23.5cm
-
ISBN:
9788381026833
-
Objętość:
336
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2023
-
Tematyka:
Ekonomia Biznes
-
Wydanie:
2