SEO & SEM Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu
Omówione tematy
• SEO w epoce sieci semantycznej - mikrodane, rich snippets oraz authorship markup
• Nowe czynniki on page i off page w marketingu inbound oraz zarządzanie witrynami wielojęzycznymi w środowisku SEO
• Google Hummingbird, Google Panda, Google Penguin i inne nowości - unikanie kar i zarządzanie nimi
• Perswazyjny marketing internetowy i copywriting SEO. Social media optimization (SMO) oraz social media marketing (SMM)
• Możliwości i fortele black hat SEO - jak wejść wyżej w klasyfikacji kilkoma ruchami na granicy kar
• Jak zrealizować link building według zaleceń Google i jak rozwija się współczesne SEO
Azymut
-
Autor:
-
Format:
16.5x24.0cm
-
ISBN:
9788375568325
-
Objętość:
580
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2017
-
Tematyka:
Informatyka
-
Wydanie:
1