Promocja usług
• podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,
• specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług,
• przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach,
• zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych,
• przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług,
• analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych.
Główne zalety podręcznika to m.in.:
• przejrzysty układ,
• logiczna i spójna merytorycznie struktura,
• zrozumiała forma przekazu,
• szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach,
• liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług,
• omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu),
• bogata bibliografia.
Azymut
-
Autor:
Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
-
Format:
16.5x23.5cm
-
ISBN:
9788381027151
-
Objętość:
166
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2023
-
Tematyka:
Ekonomia Biznes
-
Wydanie: