Zarządzanie silną marką
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki.
Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:
- definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
- elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,
- prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
- narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
- proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,
- semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
- najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Azymut
-
Autor:
Witek-Hajduk Marzanna K.
-
ISBN:
9788366402911
-
Objętość:
444
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2023
-
Tematyka:
Ekonomia Biznes
-
Wydanie:
2