Od momentu pojawienia się pierwszej wersji Java pociągała programistów ze względu na przyjazną składnię, cechy obiektowe, zarządzanie pamięcią, a przede wszystkim obietnicę przenośności. Mijają lata, a Java wciąż cieszy się ogromną popularnością, jest sukcesywnie rozwijana i używana do coraz to nowszych zastosowań. Wszystko wskazuje na to, że jeszcze długo programiści biegle posługujący się tym językiem będą mieli pełne ręce roboty.
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!
Dzięki książce:
* błyskawicznie przyswoisz podstawy Javy
* zagłębisz się w tajniki obiektów, klas i dziedziczenia
* zrozumiesz istotę wyrażeń lambda, strumieni i kolekcji
* napiszesz graficzny interfejs użytkownika
* nauczysz się korzystać z biblioteki Swing
* zaczniesz rozwiązywać problemy współbieżności i pracować z wątkami
To najbardziej zajmująca książka do nauki programowania, jaką kiedykolwiek widziałam!
Angie Jones, Java Champion
Azymut
-
Autor:
Sierra Kathy, Bates Bert, Gee Trisha
-
Format:
20.0x22.5cm
-
ISBN:
9788328399846
-
Objętość:
736
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2023
-
Tematyka:
Informatyka
-
Wydanie:
3