Projektowanie środków reklamowych A.27.2 Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej oraz przybliża sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Autorzy kładą szczególny nacisk na obowiązek przestrzegania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiają możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisują także metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Azymut
-
Autor:
Kargiel Alina, Piłka Robert, Zadrożna Dorota
-
Format:
17.0x24.0cm
-
ISBN:
9788302157165
-
Objętość:
216
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2016
-
Tematyka:
Podręczniki szkolne
-
Wydanie:
1