Wizerunek Polityka i jego marka
Joanna Kinastowska
Celem książki jest prezentacja procesu budowy silnej marki personalnej stanowiącej wizytówkę wiarygodnego i odpowiedzialnego lidera politycznego. Autorka zawarła w niej zastrzyk wiedzy, inspiracji i motywacji do rzetelnego przyjrzenia się sobie, uwierzenia w możliwości zmian, wykorzystania autentycznych zasobów i szans oraz efektywnego komunikowania światu swojej wizji.
Opisany program budowy marki politycznej „6P" wraz z załączonym vademecum rozwoju Twojej marki pozwala samodzielnie - w 6 krokach - sprecyzować ambitne cele, dookreślić tożsamość, zdefiniować przejrzysty, spójny wizerunek i zrozumiały przekaz, a także poprzez uzasadnione narzędzia komunikacji marketingowej dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Książka, bazując na wiedzy i doświadczeniach z dziedziny zarządzania, marketingu, coachingu i polityki oraz wskazówkach ekspertów dziedzin pokrewnych, ma inspirować i dodawać skrzydeł.
Pozycja ta skierowana jest do wszystkich, którzy chcą:
- uczyć się dzięki przeszłości, koncentrować na teraźniejszości i przygotować się do przyszłości;
- aktywnie działać dla dobra wspólnego;
- lepiej komunikować tożsamość, idee i wizje oraz zarażać nimi innych;
- zdobyć rozpoznawalność i szacunek / wzmocnić swoją pozycję i reputację.
A także do tych, którzy:
- czują się zawieszeni pomiędzy tym, co robią, a co jeszcze mogliby zrobić, by z większą dojrzałością budować swoją przyszłość;
- tej książki wyczekiwali, choć sobie z tego nie zdawali sprawy.
Azymut
-
Autor:
Kinastowska Joanna
-
Format:
16.5x23.5cm
-
ISBN:
9788381028424
-
Objętość:
274
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2024
-
Tematyka:
Ekonomia Biznes
-
Wydanie: