Przygotowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.4. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z planowaniem etapów produkcji środków reklamowych. Autorzy wskazują metody i techniki tworzenia reklamy. Przedstawiają sposoby obsługi urządzeń technicznych i korzystania z programów komputerowych do prezentowania środków reklamowych. Pokazują, jak prowadzić dokumentację dotyczącą branży. W szczególny sposób podkreślają znaczenie przestrzegania zasad etyki zawodowej i przepisów prawa podczas produkcji środków reklamowych.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Azymut
-
Autor:
Kargiel Alina, Piłka Robert, Zadrożna Dorota
-
Format:
17.0x24.0cm
-
ISBN:
9788302157189
-
Objętość:
248
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2016
-
Tematyka:
Podręczniki szkolne
-
Wydanie: