-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Helion
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Ta książka to drugie, zaktualizowane i rozszerzone wydanie przewodnika po kluczowych pojęciach psychologicznych w tworzeniu produktów i wrażeń, które mają bardziej intuicyjny i ukierunkowany na człowieka charakter. Szczegółowo przeanalizowano znane aplikacje i wrażenia użytkowników, aby pokazać, jak projektanci UX powinni kreować produkty dostosowane do sposobu, w jaki użytkownicy postrzegają i przetwarzają interfejsy cyfrowe. Poza prawami i zasadami opisanymi w psychologii dokładnie przedstawiono, jak ich zastosowanie przyczyni się do wyższej przydatności zaprojektowanego produktu.
Najciekawsze zagadnienia:
* w jaki sposób atrakcyjność wizualna projektu wywołuje pozytywne reakcje
* osiągnięcia psychologii, które powinni znać projektanci, i ich związek z heurystyką UX
* modele predykcyjne, takie jak prawa Fittsa, Jakoba i Hicka
* etyczne aspekty korzystania z psychologii w projektowaniu
Oto doskonałe źródło wiedzy zarówno dla początkujących, jak i zawodowców! Możesz zgłębić i zrozumieć UX, zamiast jedynie naśladować istniejące wzorce!
Chris Desjardins, prezes firmy Tungsten
Azymut
-
Autor:
Yablonski Jon
-
Format:
14.0x20.8cm
-
ISBN:
9788328913394
-
Objętość:
144
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2024
-
Tematyka:
Informatyka
-
Wydanie: