To kolejne, zaktualizowane i starannie uzupełnione wydanie docenionego podręcznika dla początkujących i doświadczonych specjalistów. Znajdziesz tu solidną dawkę podstawowej wiedzy i obszernie przedstawione informacje na temat najnowszych praktyk. Dowiesz się, jakie narzędzia SEO są najlepsze, poznasz również złożone szczegóły techniczne. Nauczysz się audytować i optymalizować witryny internetowe, zgłębisz zagadnienia analizy ROI, a także zapoznasz się z licznymi nowościami, dzięki którym opracujesz kompleksową strategię SEO i sprostasz wyzwaniom teraźniejszości i przyszłości w swoim biznesie.
W książce:
* zasady i niuanse działania wyszukiwarek i ich algorytmów
* perspektywy wyszukiwania informacji, w tym wpływ sztucznej inteligencji
* skutki kluczowych modyfikacji algorytmów Google
* narzędzia do zwiększania widoczności w wynikach wyszukiwania informacji lokalnych, filmów (w tym na YouTube), obrazów i wiadomości
* tworzenie zespołu specjalistów do spraw SEO
SEO jest z całą pewnością sztuką, a ta książka dowodzi, że jest także nauką, którą można posiąść i stosować z doskonałym skutkiem.
dr Robert Cialdini, autor bestsellera Zasady wywierania wpływu na ludzi
Azymut
-
Autor:
Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola
-
Format:
16.5x23.5cm
-
ISBN:
9788328910034
-
Objętość:
648
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2024
-
Tematyka:
Informatyka
-
Wydanie:
4