Szczęście czy fart?
X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.amber
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
ELEGANCKIE WYDANIE JUBILEUSZOWE W 20 LAT PO POLSKIEJ PREMIERZE, KTÓRA – Z OBECNOŚCIĄ AUTORÓW – UŚWIETNIŁA 15-LECIE AMBERA!
KSIĄŻKA ROKU 2004 NIEUSTANNIE WYDAWANA W 52 JĘZYKACH!
Ta książka odkrywa 10 sekretów szczęścia, które można stworzyć samemu, tworząc mu odpowiednie warunki. I opowiada, dlaczego tylko niektórzy odnoszą sukcesy w życiu.
Dwaj przyjaciele spotykają się po latach. Jeden odziedziczył wielką fortunę, ale stracił wszystko. Szczęście mu nie sprzyjało? Drugi zaczynał od zera i odniósł sukces. Miał fart? Tak właśnie myśli ten, któremu się nie powiodło. I dlatego przyjaciel opowiada mu pewną legendę…
„Cudowne! Ta książka krzepi duszę! Niebawem stanie się klasyką literatury biznesowej! A zafascynuje wszystkich jak Mały Książę”. Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketingu
Ta niezwykła, nieustannie wydawana w 52 językach książka powstała z doświadczeń niezwykłych ludzi: nauczycieli i architektów sukcesów wielu firm–gigantów z całego świata, m.in.: Microsoft, PepsiCo, Dannon, Hewlett–Packard, Mercedes–Benz, Orange, Nestlé, Credit Suisse, Sony, Frito–Lay, Vodafone.
FERNANDO TRÍAS DE BES i ÁLEX ROVIRA CELMA, światowej sławy konsultanci biznesowi i ekonomiści, obserwowali firmy tworzące swój sukces i takie, które biernie podążały za trendami rynku. Przez lata analizowali wspólne cechy łączące ludzi sukcesu: od Newtona przez Einsteina po Billa Gatesa. Szukając odpowiedzi na pytanie, od czego naprawdę zależą sukces i porażka, odkryli zasady,
które pozwoliły wybitnym jednostkom dojść na szczyt. Opisali je, nie w typowym poradniku, lecz w uroczej opowieści dla każdego: Szczęście czy fart?.
KSIĄŻKA ROKU 2004 NIEUSTANNIE WYDAWANA W 52 JĘZYKACH!
Ta książka odkrywa 10 sekretów szczęścia, które można stworzyć samemu, tworząc mu odpowiednie warunki. I opowiada, dlaczego tylko niektórzy odnoszą sukcesy w życiu.
Dwaj przyjaciele spotykają się po latach. Jeden odziedziczył wielką fortunę, ale stracił wszystko. Szczęście mu nie sprzyjało? Drugi zaczynał od zera i odniósł sukces. Miał fart? Tak właśnie myśli ten, któremu się nie powiodło. I dlatego przyjaciel opowiada mu pewną legendę…
„Cudowne! Ta książka krzepi duszę! Niebawem stanie się klasyką literatury biznesowej! A zafascynuje wszystkich jak Mały Książę”. Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketingu
Ta niezwykła, nieustannie wydawana w 52 językach książka powstała z doświadczeń niezwykłych ludzi: nauczycieli i architektów sukcesów wielu firm–gigantów z całego świata, m.in.: Microsoft, PepsiCo, Dannon, Hewlett–Packard, Mercedes–Benz, Orange, Nestlé, Credit Suisse, Sony, Frito–Lay, Vodafone.
FERNANDO TRÍAS DE BES i ÁLEX ROVIRA CELMA, światowej sławy konsultanci biznesowi i ekonomiści, obserwowali firmy tworzące swój sukces i takie, które biernie podążały za trendami rynku. Przez lata analizowali wspólne cechy łączące ludzi sukcesu: od Newtona przez Einsteina po Billa Gatesa. Szukając odpowiedzi na pytanie, od czego naprawdę zależą sukces i porażka, odkryli zasady,
które pozwoliły wybitnym jednostkom dojść na szczyt. Opisali je, nie w typowym poradniku, lecz w uroczej opowieści dla każdego: Szczęście czy fart?.
Polecamy również
34,70
PLN
Cena rynkowa: 64.90 PLN
Nie wątp w wątrobę
26,69
PLN
Cena rynkowa: 49.90 PLN
Jadalne zioła i owoce lasów, łąk i pól - jak je rozpoznawać
29,35
PLN
Cena rynkowa: 54.90 PLN
Magowie bogów
40,05
PLN
Cena rynkowa: 74.90 PLN
Mindfulness: żyj tu i teraz. Praktyka uważności dla każdego (bez medytacji)
26,69
PLN
Cena rynkowa: 49.90 PLN