Wczytuję dane...

Współczesne media Dziennikarstwo w czasach kryzysów Tom 1

Produkt dostępny!
37,06 PLN
Cena rynkowa: 46.20 PLN
Docenić trzeba bardzo aktualny tytuł monografii, który uruchomił w autorach liczne i ciekawe tory analiz medioznawczych. Wielość i różnorodność spojrzeń na dziennikarstwo w kontekście sytuacji kryzysowych stanowi niezaprzeczalny walor tej publikacji. Czytelnik podczas lektury ma okazję zapoznać się z tekstami poglądowymi, artykułami analitycznymi, refleksjami dotyczącymi różnych typów dziennikarstwa, poziomów komunikowania i form medialnego przekazu. Jednocześnie wszystkie teksty łączy mniej lub bardziej wyraźnie wyartykułowana troska o jakość dziennikarstwa i medialnych komunikatów. Zgromadzone w tym tomie artykuły stanowią źródło wiedzy, inspiracji metodologicznych, potwierdzają bogactwo ujęć badawczych typowe dla dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach. Tom zatytułowany Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury to publikacja ważna i potrzebna. Będzie z pewnością wykorzystywana przez medioznawców, studentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej o istocie dziennikarstwa oraz wyzwaniach, z którymi przedstawiciele tej profesji się mierzą.



Z recenzji

dr hab. Katarzyny Drąg

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    umcs

Azymut

  • Autor: 

    Akram Sara

  • ISBN: 

    9788322798195

  • Objętość: 

    234

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2024

  • Tematyka: 

    Polityka

  • Wydanie: 

Polecamy również