Wczytuję dane...

Motywacja w edukacji matematycznej - perspektywa teorii samoukierunkowania

Produkt dostępny!
33,69 PLN
Cena rynkowa: 42.00 PLN
Książka Motywacja w edukacji matematycznej – perspektywa teorii samoukierunkowania wpisuje się w aktualną problematykę badawczą i wdrożeniową z zakresu działań ukierunkowanych na podnoszenie jakości edukacji ze szczególnym uwzględnieniem kształcenia umiejętności matematycznych. Już sama osoba Autorki wskazuje na to, że możemy spodziewać się w publikacji treści i analiz opartych na Jej różnorodnych, bogatych doświadczeniach związanych z edukacją matematyczną. Jednocześnie odnajdujemy tu pogłębioną analizę prowadzonych badań z innych perspektyw niż tylko perspektywa pedagogiczna. Takie zaprojektowanie badań i ich interpretacja pozwoliły na przygotowanie bardzo interesującej publikacji wskazującej na możliwości, a także trudności związane z procesem wprowadzania nowych rozwiązań w zakresie edukacji matematycznej, uwzględniającej istotę grup zróżnicowanych. Podejmowane w niej zagadnienia dotyczące motywacji do nauki ma-tematyki zostały osadzone w teorii samoukierunkowania, nawiązując tym samym do badań i analiz prowadzonych przez autorów w Polsce i za granicą. Na szczególną uwagę zasługuje bogaty przegląd publikacji obcojęzycznych, co przybliża odbiorcom najnowsze trendy i rozwiązania dotyczące projektowania procesu nauczania i uczenia się w ujęciu spersonalizowanym i aktywizującym osoby uczące się.

Z recenzji dr hab. Beaty Jakimczak, prof. UAM w Poznaniu

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    umcs

Azymut

  • Autor: 

    Oszwa Urszula

  • ISBN: 

    9788322798928

  • Objętość: 

    210

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2025

  • Tematyka: 

    Pedagogika Oświata Szkolnictwo

  • Wydanie: 

Polecamy również