X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.wydawnictwa komunikacji i Łączności wkŁ
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Poradnik dla użytkowników samochodów osobowych Volkswagen Passat siódmej generacji (B7, Typ C3), produkowanych od listopada 2010 do października 2014 w wersjach sedan i kombi (Variant), wyposażonych w silniki benzynowe czterocylindrowe:
1,4 TSI (typu CAXA) o mocy 90 kW (122 KM),
1,4 TSI EcoFuel (typu CDGA) o mocy 110 kW (150 KM),
1,4 TSI (typu CTHD/CKMA) o mocy 118 kW (160 KM),
1,8 TSI (typu CDAA) o mocy 118 kW (160 KM),
2,0 TSI (typu CCZB) o mocy 155 kW (211 KM),
oraz sześciocylindrowe 3,6 FSI (typu BWS) o mocy 220 kW (300 KM),
jak również wysokoprężne czterocylindrowe
1,6 TDI (typu CAYC) o mocy 77 kW (105 KM),
2,0 TDI (typu CFFA) o mocy 100 kW (136 KM),
2,0 TDI (typu CFFB) o mocy 103 kW (140 KM),
2,0 TDI (typu CFGB) o mocy 125 kW (170 KM),
2,0 TDI (typu CFGC) o mocy 130 kW (177 KM),
z mechanicznymi sześciobiegowymi skrzynkami przekładniowymi (typu 02S, 0BB/02Q i 02Q) oraz zautomatyzowanymi sześcio- i siedmiobiegowymi skrzynkami przekładniowymi DSG
(typu odpowiednio 02E i 0AM), także w wersji z napędem czterech kół (4MOTION) i sprzęgłem Haldex.
Podano m.in. plan obsługi i opis czynności obsługowych i naprawczych, możliwych do wykonania we własnym zakresie oraz przedstawiono schematy instalacji elektrycznej (Volkswagen Passat VII od listopada 2010 wg stanu na wrzesień 2013).
Odbiorcy: użytkownicy opisanych modeli samochodów o pewnym przygotowaniu technicznym, pracownicy warsztatów i nieautoryzowanych stacji obsługi oraz wszyscy zainteresowani tymi samochodami.
1,4 TSI (typu CAXA) o mocy 90 kW (122 KM),
1,4 TSI EcoFuel (typu CDGA) o mocy 110 kW (150 KM),
1,4 TSI (typu CTHD/CKMA) o mocy 118 kW (160 KM),
1,8 TSI (typu CDAA) o mocy 118 kW (160 KM),
2,0 TSI (typu CCZB) o mocy 155 kW (211 KM),
oraz sześciocylindrowe 3,6 FSI (typu BWS) o mocy 220 kW (300 KM),
jak również wysokoprężne czterocylindrowe
1,6 TDI (typu CAYC) o mocy 77 kW (105 KM),
2,0 TDI (typu CFFA) o mocy 100 kW (136 KM),
2,0 TDI (typu CFFB) o mocy 103 kW (140 KM),
2,0 TDI (typu CFGB) o mocy 125 kW (170 KM),
2,0 TDI (typu CFGC) o mocy 130 kW (177 KM),
z mechanicznymi sześciobiegowymi skrzynkami przekładniowymi (typu 02S, 0BB/02Q i 02Q) oraz zautomatyzowanymi sześcio- i siedmiobiegowymi skrzynkami przekładniowymi DSG
(typu odpowiednio 02E i 0AM), także w wersji z napędem czterech kół (4MOTION) i sprzęgłem Haldex.
Podano m.in. plan obsługi i opis czynności obsługowych i naprawczych, możliwych do wykonania we własnym zakresie oraz przedstawiono schematy instalacji elektrycznej (Volkswagen Passat VII od listopada 2010 wg stanu na wrzesień 2013).
Odbiorcy: użytkownicy opisanych modeli samochodów o pewnym przygotowaniu technicznym, pracownicy warsztatów i nieautoryzowanych stacji obsługi oraz wszyscy zainteresowani tymi samochodami.
Polecamy również
47,47
PLN
Cena rynkowa: 65.00 PLN
Fiat Grande Punto
60,35
PLN
Cena rynkowa: 79.00 PLN
Motocykl Jawa. Obsługa i naprawa
28,47
PLN
Cena rynkowa: 38.99 PLN
Daewoo FSO Matiz
47,47
PLN
Cena rynkowa: 65.00 PLN
Motocykle SHL
33,58
PLN
Cena rynkowa: 45.99 PLN