X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.harmonia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Publikacja Uczę się i rozwijam to kompleksowe narzędzie do obserwacji rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy dla ucznia.
Arkusze umożliwiają:
określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej
ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego
zebranie informacji niezbędnych do przygotowania wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU).
W zeszycie oprócz arkusza zamieszczono także ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.
Karty pracy są kompatybilne z ramowym programem edukacyjno-terapeutycznym dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Zadania odnoszą się do treści zawartych w podstawie programowej. Karty opracowano w taki sposób, by stanowiły użyteczne narzędzie do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Mogą one też być pomocne przy tworzeniu arkuszy monitoringu rozwoju dziecka, co z kolei umożliwi ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju ucznia, określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności treści podstawy programowej oraz zebranie informacji niezbędnych do przygotowania wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU).
Trzecia część publikacji odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru Ja i otoczenie:
5. Ja – członek społeczeństwa.
6. Ja i przyroda.
7. Moje zdrowie.
8. Ja w chorobie.
W skład pakietu wchodzą:
Uczę się i rozwijam. Część 3. Arkusz monitoringu
Uczę się i rozwijam. Część 3. Karty pracy
Uczę się i rozwijam. Rozkład materiału nauczania (pobierz plik tutaj).
Renata Naprawa – nauczyciel dyplomowany, oligofrenopedagog, terapeuta w zespole placówek specjalnych, były konsultant do spraw pedagogiki specjalnej w Centrum Edukacji Nauczycieli w Gdańsku. Posiada I i II stopień specjalizacji zawodowej w zakresie pedagogiki specjalnej. Jest współautorką licznych publikacji dla dzieci, uczniów (tj. kart pracy, materiałów edukacyjnych) oraz opracowań merytoryczno-metodycznych dla nauczycieli (tj. programów nauczania, przewodników, dostosowań edukacyjnych). Laureatka licznych nagród i medalu KEN za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej.
Alicja Tanajewska – nauczyciel dyplomowany, nauczyciel wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta, pedagog specjalny, nauczyciel wspomagający. Posiada I i II stopień specjalizacji zawodowej (w zakresie nauczania początkowego). Jest współautorką licznych publikacji dla dzieci, uczniów (tj. kart pracy, materiałów edukacyjnych) oraz opracowań merytoryczno-metodycznych dla nauczycieli (tj. programów nauczania, przewodników, dostosowań edukacyjnych). Laureatka licznych nagród i medalu KEN za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej.
Arkusze umożliwiają:
określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej
ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego
zebranie informacji niezbędnych do przygotowania wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU).
W zeszycie oprócz arkusza zamieszczono także ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.
Karty pracy są kompatybilne z ramowym programem edukacyjno-terapeutycznym dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Zadania odnoszą się do treści zawartych w podstawie programowej. Karty opracowano w taki sposób, by stanowiły użyteczne narzędzie do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Mogą one też być pomocne przy tworzeniu arkuszy monitoringu rozwoju dziecka, co z kolei umożliwi ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju ucznia, określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności treści podstawy programowej oraz zebranie informacji niezbędnych do przygotowania wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU).
Trzecia część publikacji odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru Ja i otoczenie:
5. Ja – członek społeczeństwa.
6. Ja i przyroda.
7. Moje zdrowie.
8. Ja w chorobie.
W skład pakietu wchodzą:
Uczę się i rozwijam. Część 3. Arkusz monitoringu
Uczę się i rozwijam. Część 3. Karty pracy
Uczę się i rozwijam. Rozkład materiału nauczania (pobierz plik tutaj).
Renata Naprawa – nauczyciel dyplomowany, oligofrenopedagog, terapeuta w zespole placówek specjalnych, były konsultant do spraw pedagogiki specjalnej w Centrum Edukacji Nauczycieli w Gdańsku. Posiada I i II stopień specjalizacji zawodowej w zakresie pedagogiki specjalnej. Jest współautorką licznych publikacji dla dzieci, uczniów (tj. kart pracy, materiałów edukacyjnych) oraz opracowań merytoryczno-metodycznych dla nauczycieli (tj. programów nauczania, przewodników, dostosowań edukacyjnych). Laureatka licznych nagród i medalu KEN za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej.
Alicja Tanajewska – nauczyciel dyplomowany, nauczyciel wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta, pedagog specjalny, nauczyciel wspomagający. Posiada I i II stopień specjalizacji zawodowej (w zakresie nauczania początkowego). Jest współautorką licznych publikacji dla dzieci, uczniów (tj. kart pracy, materiałów edukacyjnych) oraz opracowań merytoryczno-metodycznych dla nauczycieli (tj. programów nauczania, przewodników, dostosowań edukacyjnych). Laureatka licznych nagród i medalu KEN za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej.
Polecamy również
20,13
PLN
Cena rynkowa: 25.00 PLN
Ukierunkowana na relacje Pedagogika ruchu
28,98
PLN
Cena rynkowa: 36.00 PLN
Jak nazywamy tę budowlę?
20,04
PLN
Cena rynkowa: 24.90 PLN
Czytanko-miganka dla dzieci niemówiących Część 1
37,50
PLN
Cena rynkowa: 46.59 PLN
Poznajemy uczucia Poznawczo-behawioralna terapia złości dla osób z zespołem Aspergera
17,87
PLN
Cena rynkowa: 21.00 PLN