Punkt odniesienia Rzecz o motywacyjnych i poznawczych inklinacjach w ekonomii behawioralnej
Wbrew powszechnej intuicji to, czy jakaś okoliczność zostanie odebrana jako zysk czy strata, w dużej mierze zależy od umiejscowienia punktu odniesienia.
Wpływ punktu odniesienia na poziom satysfakcji oraz na podejmowane decyzje jest jednym spośród wielu efektów motywacyjnych i poznawczych omawianych w tej pracy.
W monografii podjęta została ważna problematyka wpływu czynników behawioralnych na podejmowanie decyzji, ze szczególnym uwzględnieniem decyzji ekonomicznych.
dr hab. Justyna Franc-Dąbrowska, prof. SGGW, fragment recenzji
Książka jest adresowana do środowiska naukowego. Może być także interesująca dla praktyków gospodarczych. Dotyczy nowatorskich zagadnień w finansach behawioralnych w ogólności, a w zakresie teorii perspektywy w szczególności.
prof. dr hab. Adam Szyszka, fragment recenzji
Azymut
-
Autor:
Zielonka Piotr
-
Format:
16.5x23.5cm
-
ISBN:
9788381028677
-
Objętość:
170
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2024
-
Tematyka:
Ekonomia Biznes
-
Wydanie: